Priemerná doba expedície nášho tovaru sa pohybuje v rozmedzí :VAR:DeliveryTime::, nakoľko všetok tovar čo je v ponuke máme skladom, ale teoreticky sa môže predĺžiť. V takýchto prípadoch Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať. V zriedkavých prípadoch sa stáva, že Vašu objednávku nie sme schopní vybaviť, lebo medzičasom môže byť puzzle vyradené z predaja výrobcom bez toho, aby nás o tom upovedomil. V takomto prípade Vás tiež bezodkladne budeme informovať. K expedičnej dobe treba ešte pripočítať pri zaslaní poštou čas (2-4 dni) potrebný na doručenie, pri dodaní kurierom sa tento čas skracuje na maximálne jeden deň. Pre doručenie zásielky je nutné uviesť do adresy doručenia aj mobilné telefónne číslo, aby sa doručovateľ s vami vedel dohodnúť na presnom čase a mieste dodania.
Dodacie a platobné podmienky:
Tovar zasielame Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou GLS alebo UPS, kdekoľvek na Slovensku. Pre doručenie kuriérom doporučujeme uvádzať ako adresu doručenia miesto, kde sa štandardne cez deň zdržujete, nakoľko kuriér doručuje zásielky v normálnom pracovnom čase
V prípade doručenia Slovenskou poštou účtujeme expedičný poplatok:
4.00 € pri objednávke s cenou do 50 €
0 € pri objednávke s cenou vyššou ako 50 €
V prípade doručenia kuriérskou službou GLS účtujeme expedičný poplatok:
3.20 € pri objednávke s cenou do 50 €
0 € pri objednávke s cenou vyššou ako 50 €
V prípade doručenia kuriérskou službou UPS účtujeme expedičný poplatok:
O tom, že Vaša objednávka bola odovzdaná prepravcovi, Vás budeme informovať e-mailom v ktorom je aj link na stránku prepravnej spoločnosti, kde môžete sledovať pohyb zásielky. Ak Vám tovar nebol doručený ani do 7 dní po našom odoslaní, kontaktujte nás prosím a my skontaktujeme dopravcu. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom. Aktuálny stav vybavovania Vašej objednávky si môžete kedykoľvek pozrieť aj v sekcii Môj účet.
Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak zákazník neprevezme tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne tovar prevziať. V prípade, ak si zákazník tovar neprevezme a tovar sa nám vráti späť, máme právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a od zákazníka požadovať náhradu nákladov spojených s vrátením tovaru (poštovné súvisiace so spätným zaslaním tovaru). Opätovné doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode.
Nezodpovedáme za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú doručovateľom (Slovenská pošta, kuriérska služba) alebo nesprávne udanou alebo nekompletnou adresou príjemcu. Zákazník nadobúda vlastnícke právo k tovaru jeho prevzatím v mieste dodania a úplným zaplatením kúpnej ceny. Prevzatím tovaru prechádza na zákazníka rovnako nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia.
Pri prevzatí zásielky je zákazník povinný skontrolovať zásielku, či nebol poškodený obal zásielky (mechanické poškodenie spôsobené prepravou) a či je tovar bez vád. V prípade viditeľného poškodenia zásielky alebo tovaru je zákazník oprávnený zásielku neprevziať.
Ku každej zásielke zasielame na Váš email riadny daňový doklad (faktúra), ktorý zároveň slúži aj ako záručný list. V prípade, že ho emailom nedostanete, môžete si ho kedykoľvek stiahnuť na stránke Môj účet / Detail objednávky.
Záručná doba:
Na všetok predávaný tovar, pokiaľ nie je určené pri tovare inak, je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov.
Garancia ceny:
V prípade zaplatenia zálohovej faktúry (objednávky) a v prípade korektnej funkčnosti systému garantujeme cenu z objednávky. Vo všetkých ostatných prípadoch si vyhradzujeme právo na zmenu cien, o čom bude zákazník informovaný.
Reklamácie:
Prípadné reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostrednictvom e-mailu. Rozsah a oprávnenosť reklamácie posúdime po zaslaní dodaného tovaru späť na našu adresu. O vybavení reklamácie Vás budeme priebežne informovať a dohodneme s Vami spôsob riešenia. Viac sa dozviete na stránke Vrátenie tovaru.
Vrátenie tovaru:
Pokiaľ chcete vrátiť tovar, na ktorý sa nevzťahuje reklamácia, čiže tovar je bezchybný, ale ho chcete vymeniť za iný, je to možné urobiť do 14 dní od prevzatia tovaru za predpokladu, že je tovar v bezchybnom stave. Buď si môžete vybrať tovar iný, alebo vám sumu za tovar budeme dobropisovať a peniaze Vám vrátime na zaslaný účet. Nakoľko poštovné sme použili na zaslatie zasielky ku Vám, pri vrátení tovaru ho nevraciame. Viac sa dozviete na stránke Vrátenie tovaru.
Kontakt:
Akékoľvek dotazy zodpovieme na mailovej adrese info@mravenisko.sk. V nevyhnutnom prípade aj na telefónnom čísle +421 948 363 999. Prípadné reklamácie alebo iné zásielky zasielajte na adresu:
Xabax
Na piesku 8
821 05 Bratislava
Ochrana údajov:
Informácie, ktoré nám poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané. Viac sa dozviete na stránke Ochrana údajov.
Upozornenie!
V prípade, že balík vykazuje akékoľvek známky mechanického poškodenia (roztrhnutý obal, deformácia, diera), odmietnite ho prevziať a informujte nás. Predítete tak prípadným komplikáciám pri reklamáci poškodeného tovaru. Hned, ako sa nám zásielka vráti, tovar skontrolujeme alebo vymeníme a okamžite Vám ho znovu odošleme. Ak balík s poškodením prevezmete a na túto skutočnosť prídete neskôr, prepravca už reklamáciu neuzná.
Používanie materiálov zo stránok
Akékoľvek použitie obsahu - častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, obrázkov, fotografií či ukážok akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom je bez písomného povolenia od Xabax zakázané.